torsdag, mars 01, 2007

Bowling


I dag dro jeg, Birte (min hybelkompis ), våre amerikanske venner, og en haug med tyskere for å bowle. Det tok meg sånn ca to minutter før jeg skjønte at dette muligens ikke er akurat det jeg er skapt for. Det er greit nok at man skal sikte på kjeglene, og følge pilene på bakken, men det er lettere sagt enn gjort! I slike anledninger kan det være greit å finne noe å skylle på. Denne gangen ble de glatte skoene mitt valg:) Bowling er definitivt ikke helt min ting nei. Likevel kan det derimot være ganske underholdende å se på de som virkelig er gode, spesielt om de er så konkeranseinstilt at spenningen er til å ta og føle på. Spenningen kan faktisk føre til så høyt lydnivå at en suger til seg all oppmerksomheten som finnes i en radius av 100 meter. Engasjementet var til stede ja, men det må sies at jentene var de store bidragsyterne på dette punkt!

5 kommentarer:

Idalexa sa...

hehe.. vi får dra og bowle en gang, ragni. æ e nok like "god" som dæ.

mye gifterier på gang. visste ikke at line skulle gifte seg. hvem er benne? benedikte? :D

Keldog sa...

thanks so much for joining us! it was great fun! i hope you enjoyed yourself! hopefully we'll see you sooner than later!! snakkes!

SOLveig sa...

SISTEN! du har den!
(mer info på min blogg...)

ragni sa...

Takk for støtten Ida, men æ tvila på at du e dårligsre enn mæ(!), men vi kan jo tæst d ut en gång;)

Jepp. Benne = Benedikte.

ragni sa...

Hey keldog!:)
Nice to meet you here. I did have fun hanging out with you! Always fun:D