onsdag, februar 28, 2007

In Bergen


Yes yes folkens! I`m back. Du hadde kanskje ikke lagt merke til at jeg var borte engang, men det var jeg altså.

Målet med turen var å finne en brudekjole til min kjære venn Janne, som skal gifte seg i sommer.

And mission compleeted! Etter en dags vandring i x antall brudesalonger fant hun den utvalgte hos ei veninne. Litt komisk å tenke på at brudesalong damene jobbet til ingen nytte, men det var nå uansett artig for oss å se på brudekoler:) Så jenter, dette må oppleves!

Ellers fikk jeg hilst på gamle kjente fra fjorårets klasse! (trivelig trivelig:) .Spesielt trivelig var det å bli overfalt av mennesker som er glad for å møte deg! Takk Kristina:D Jeg skal overfalle deg neste gang;).

Videre har jeg spist billig kebab, dratt på kafe, gått ved det lille og det store Lungårsvannet (nice), besøkt folk, kjøpt paraply, slappa av, spilt gitar, sett film, hengt med folk, spilt litt på det falske pianoet hjemme (der jeg bodde i fjor), og spist noe rare greier som egentlig ikke var så veldig rart, men kjempegodt. Min eks kollektivkompis AG3 kaller det for Taco pannekaker. Det anbefales på det sterkeste! (mhmm!)

Mitt bergensopphold er forbi for denne gang, men fortvil ikke kjære bergensere! Ragni kommer tilbake om knapt en måned. Joho!:D

Ingen kommentarer: