mandag, februar 05, 2007

Bryllup i fleng!


Nei,. et bryllup kommer skjeldent aleine i disse dager:).
I løpet av to måneder skal tre av mine beste veninner gifte seg, og jeg har dermed fullt opp timeplanen for i sommer!
Jeg har fått den æren av å være forlover i to av de tre bryllupene, og dette ser jeg på som voldsomt spennende, men samtidig ikke aldri så lite utfordrende...
(ps:tips mottas med takk:)
Det er litt rart å tenke på at tida går så fort! Det føles som om det ikke var så lenge siden vi jentene satt å prata om hvordan det ville bli når vi blei stor.
Å..så flott det skulle bli å flytte vekk, bli selvstendig, gjøre nye ting, etterhvært slå seg til ro..hvem vi skulle gifte oss med, hvordan bryllupet skulle være, og andre typiske jenteting som jeg ikke skal gå mer inn på her;)..

Tenk at nå er tida pluttselig kommet for noen! Et nytt kapittel. Nytt for meg og på mange måter. Nytt, kanskje litt trist, men samtidig fantastisk flott! Gleder meg masse på deres vegne Janne, Line og Benne:)

You go girls!




5 kommentarer:

Silje Helene Kristin sa...

Oh yeah! D blir gøy, gøy GØY!!!

ska gift mæ i sommer æ også, så då blir d fire du ska i...

neida... ;D

SOLveig sa...

det må får man si..
:)
ja, det e det æhar sagt - det e bare å sette av de neste fem årene tilbryllup(mine venna bynte å gifte sæ allerede for fem år siden...crazy!!)

har vært i to bryllup allerede i 2007.

har vært forlover en gang.
toastmaster tre gang...
så det e bare å spørre i vei:)

kordan går det så med ragni??

ragni sa...

Ja d e bærre en teng å sei t d Solveig!. Crazy Manjarah!! :D
2 bryllup allerede i 2007? D e stært:) Her går d bra takk.Ikkje no spesielt spennanes på min giftefront da, men Gud e nu fortsatt god:)..Enn me dæ? Nåkka nytt å fortelle?

SOLveig sa...

crazy manjarah 2x faktisk;)

det blir nok ikkje bryllup på mæ heller med detførste ser det ut som.. men e jo gøy å leve i spenninga..hehe.

det e mye spennende som skjer.
stort sett hele tida.

hadde vært gøy å møttes igjen - du får si fra om du stikk innom stavanger eller nåkka... her e det husrom og hjerterom!!

ragni sa...

Å d har æ løst tel Solli!! Skal si i fra når den tida kommmer:)