onsdag, mars 07, 2007

Sisten!

Pluttselig og heilt uforberedt fikk jeg sisten. Her er reglene:
Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

Here we go:
1. Noe som gir meg noija er tannkrus/børster som er full av størknet tannkrem. Ekkelt! Derfor må jeg alltid riste godt av tannbørsten og glasset etter bruk.
2. Hver kveld før jeg legger meg må jeg alltid dobbelt eller trippelsjekke om vekkerklokka er stilt riktig, selv om jeg vet at jeg nettopp gjorde det.
3. Jeg er, og har alltid vært allergisk mot rot! Klarer ikke å tenke klart når omgivelsene ikke er ryddige. Derfor må jeg alltid rydde før jeg setter meg ned. Når det er ryddig føler jeg med en gang at jeg har gjenvunnet litt av den kontrollen jeg tidligere følte at jeg manglet.
4. Når det kommer til busser, har jeg en fantastisk evne til å stille meg opp på feil busstopp, eller se feil på busstidene. Dette gjelder først og fremst i litt større byer. Erfarte det første gang i Trondheim da jeg skulle ta buss første jobbdagen min, og kom 20 minutter forseint....:/
5. Ofte faller jeg ut av min egen samtale. Stadig vekk kommer jeg på ting jeg må huske, og gjerne mens jeg er midt i en samtale ol. Da blir jeg skikkelig ukonsentrert, sporer lett av, og pluttselig glemmer av hva jeg holdt på å si.
6. Det finnes i Norges land (i Trønderland faktisk) ei KU som er oppkalt etter meg:) Vældi stolt av d! En vakker, solskinnshistorie. Skal med glede fortelle den til de spesielt interesserte:)


OK , jeg velger: Janne, Birte, Freddy, Joacim, Anne Guro og Ivan
Dere har SISTEN!

5 kommentarer:

Idalexa sa...

fortell den! solskinnshistoria.

Kristian sa...

Haha, jeg gjør akkurat det samme, det med å sjekke om alarmen er riktig innstilt opptil 3-4-5 ganger før jeg kan slappe av..rare greier:)

Kari og Line sa...

Heisann Ragni

Liker bloggen din!

Morsomt å lese om dine noe underlige fakta om deg selv :)

ragni sa...

Kristian: Takk.Godt å hør at æ ikkje e aleina på d området då:D haha.

Kari: nice å se dæ her! Hyggelig hyggelig:)

og Ida:`ditt ønske er oppfylt;)

Freddy sa...

[:: Next Level] tar i mot utfordringen på sparket - med en VRI!


;)

Freddy F