mandag, desember 11, 2006

7 DAGER IGJEN!



Dagene fyker av gårde, som pengene gjerne også gjør for tida:/..,men det snakker vi ikke noe mer om nå. I dag er det bare en uke igjen før jeg beveger meg til det fantastiske nord! I går da jeg satt på bussen fra jobb, tenkte jeg i mitt stille sinn: ”Hm…dette er sannsynligvis den siste gangen jeg tar buss før jeg drar hjem”! Jeg kjente en voldsom glede varme hjertet!…Hm..ja, anyway.
Gaver er kjøpt, mens baksten venter vi vel med til vi kommer hjem tenker jeg. Ellers burde jeg så absolutt ha regna matte akkurat nå, i stede for å skrive pjatt på bloggen min...men, men, må man så må man.

Litt meningsløs info fra Ragnis liv.

Ps.Skriv gjerne en hilsen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra det vettu! Ikke meningsløst heller! Ikke lenge til jul. Det blir en sann fryd det... Litt stress før jul da, men det går seg til.

Silje Helene Kristin sa...

Her e mitt hilse-bidrag: ;)
I love you! og gleda mæ veeeeeldig t du kommer heim!!!! :D D blir skjönt! Imårra ska vi ha juleavslutning på Yjr... Sist gang bestemte de at vi sku ha på nissehue imårra... hehe, de e nu søt! ;P Love&hugs

Anonym sa...

Hei! Har du blogg du også ja, haha...rota meg bort i bloggens verden og plutselig havnet jeg her,oppdager stadig nye kristne folk som har blogg:) vel vel...god jul da!!

ragni sa...

Hehe:D
Antall cm. har jeg ikke målt, men kanskje jeg gjør det en vakker dag..når det er flott vær, ingen biler eller folk ute, jeg har fryktelig lite å finne på, og jeg blir desperat nok...hm.Kanskje ikke nei:p
Men kan jo ta den på skrittteller eller no..:?