mandag, januar 08, 2007

Merry nyttår!



Hei og hopp!
En rolig og flott juleferie hjemme sammen med familie og venner er forbi, og det er på tide å legge ut på nye eventyr igjenn.
Ja.., man kan nok føle at mismodighet kan komme snikende inn på en når en pluttselig er tilbake til tomme kjøleskap ,lange skoledager, og for lite helg i helgene fremmover....:/....MEN fortvil ikke mine kjære frender! Det finnes et håp, et liv, og en framtid

også etter julen!! ;)

Sjekk ut følgende skriftsteder:

"For I know the plans I have for you, says the Lord. They are plans for good and not for disaster, to give you a future and a hope".(Jeremiah.29.11-NLT)

"Vær ikke redd, for jeg er med deg, se deg ikke rådløs omkring, for jeg er din Gud! Jeg gjør deg sterk og hjelper deg, ja, holder deg oppe med min frelserhånd" (Jesaja.41.10)

"Alt makter jeg i ham som gjør meg sterk" (fil.4.13)

Fil 4.6-7
Matt.6.33
Salme.1. osv..
Ps.
Mine uttalelser er forøvrig sterkt støttet fra JC, og sjefen :)

5 kommentarer:

ragni sa...

hehe:)
Fint at æ kan gjør nån gla:), d gjør mæ gla og:D.
Btw. Gud gjør mæ også vældi gla.
:)Smiiiil

SOLveig sa...

:) godt nytt år ragni!! håpe 2007 byr på et gjensyn!!!

ragni sa...

Hei hei:)
Godt nyttår til dæ og!
Ja d hadde vært vældi kjekt:)
Long time- no see.
Bare pling på om du tenke dæ til Trondheim nån gang:)

Anonym sa...

Godt nytt år! Ja, dette året blir bra:)

Idalexa sa...

godt nytt år! tusen takk for julegaven, det va et skikkelig koselig bilde, blei veldig gla for det. :)