mandag, november 06, 2006

Jeg kunne ha dødd!



I går kom jeg opp i en skremmende situasjon!. Jeg gikk inn på et av grupperommene på skolen for å møte noen der, og det som møtte meg var ikke som forventet…!
Innerst i en krok av rommet satt det en ung mann alene. Han satt på en stol, og så ned i bakken. Omstendighetene var merkelig, og atmosferen i rommet fortalte meg med en gang at noe var galt..Det tok en stund før han reagerte på at noen hadde kommet inn i rommet, men da han så opp la jeg med en gang merke til at han hadde et stort sår på halsen. Han blødde! Med en gang han la merke til meg forandret den rolige mannen seg til å bli helt vill! Han så på meg med et et blikk av avsky og sinne. Pluttselig reiste han seg opp i full fart! Han hadde en kniv i hånda, og det var blod på den! Han kom i mot meg i det han ropte noen ord jeg ikke helt klarte å skjønne…Jeg sprang ut av rommet og prøvde å holde igjen døra i det han kom løpende etter. Han ristet og ristet i døra mens han brølte noe! Jeg skjønte at jeg ikke kom til å klare å holde igjen døra så veldig mye lengre, så jeg slapp og spurtet det forteste jeg klarte nedover den lange korridoren, i håp om å slippe unna i tide!!!
Jeg kunne ha vært død, men det gikk bra da..Gjør som regel det på førstehjelpsøvinger. Kan anbefales! (her var det da fokus på egensikkerhet:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Steike!! Seriøst altså! Trodde dette var sant. Ble helt paff da eg leste:P Spenningen steg.... Glad det var en øvelse!

Rock on med øvelsene!

ragni sa...

ja:D...Samme her

ragni sa...

He he:)Takk for d:)Mabye I will..