lørdag, februar 23, 2008

Vinterferie i Tigerbyen

Mye farting har det blitt på meg i det siste. De siste dagene har jeg vært på besøk til min kjære i Tigerbyen Oslo.
Oslo er en flott plass, dog litt for stor til å bo i etter min smak, men en ting er sikkert; det er nok av ting å finne på, folk å besøke og ting å se her. Her har dere en kort oppsummering i bilder.

Vår i lufta. Mhm!





















Jeg, Hannah(min søster) og Kristian (kjæresten min) dro å besøkte farmor som bor litt utenfor Oslo. Her står farmor å lager til noe godt på kjøkkenet.
















Etterhvært ble det jentekveld, men ansiktsmaske:)
(farmor skvatt litt først , og satte i et hyl. hehe:)





















Jeg og Kristian gikk en tur i Vigelandsparken.
Må være så utrolig tungt for den som ligger underst!





















Enda en haug med mennesker som liker å ligge oppå hverandre






















The Man- Kristian mann


















Og Wenche Foss møtte vi også på. Trivelig dame det

2 kommentarer:

Kristian sa...

hallo :) no e d vår og sol,wuhuu!

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.