mandag, juni 11, 2007

Sommer kommer, sommer kommer!


Det er sommer, det er sol, og det er ferie! Livets hærlighetsskala har steget betydelig de siste ukene, og det beste av alt er at ferien bare så vidt har begynt!

På torsdag leverte jeg inn hjemmeeksamen, og tro meg, etter tre dagers intensiv jobbing (spesielt på slutten..), var det utrolig befriende å bli ferdig! Ironisk nok har jeg i det siste tenkt over at jeg egentlig trives veldig godt som student. Det er litt flaut å si det men jeg gleder meg allerede til å fortsette med studiene til høsten! Det er mulig at slike tanker dukker opp i stunder når en føler at alt i livet er bare rosenrødt. Ja, ja. Det er likevel ikke den verst naive gleden en kan ha i livet. Jeg nyter livets gleder jeg:)
Nå er det litt planlegging og gjennomføring av utdrikningslag, (Line, Janne, og Benne watch out!) bryllup, hjemreise, sommerkonferanse og jobbing som står for døren. Gleder meg masse! Speielt gleder jeg meg til å dra hjem, for denne gang blir min kjære Kristian med også:):)

Sola er god, Kristian er god, og Gud er god!

Ferie here I come. JOHO!

:)

5 kommentarer:

Kristian sa...

Og Ragni e god!!:) Ja æ glede mæ t å bli med dæ heim t NordNorges land:) Det blir koslig!

Odd Markus Punsvik sa...

Gratulerer med kjærest!

E han trønder? Har han bart?

Han e sikkert bra mannfolk, men han må jo kontrolleres....

Kanksje vi plumpe borti kværainner på konferansen?

Beste lykkeønsker fra Mirjam og Odd Markus. (Gift om 1 mnd. minus 4 dager!)

ragni sa...

hehe:) Takk takk Odd:) Han e trønder, men har ikkje bart. Vi kommer nok mest sannsynlig til å plumpe borti kværandre på konferansen. Skal bli artig å se dykk igjænn:)Bæste lykkeønsker fra mæ til dåkker og! Gleda mæ på dåkkers vegne:)

Silje Helene Kristin sa...

næmmen! tar du m dæ kjekkasen hit..?! :D så bra! då får jo selvaste æ møt selvaste han jo!! :D førr ikkje å snakk om selvaste dæ! :))))

Solveig M sa...

så gøy!
du får ønske ham velkommen til det vakre nord fra meg, og så må jeg få gratulere dere så masse!!!