mandag, mai 07, 2007

@Kyrksæterøra

I`m back! Etter lange tider borte fra bloggens verden, har jeg nå endelig funnet veien tilbake igjen.

For tiden er jeg i praksis på en liten plass som heter Kyrksæterøra, og ligger 2 timer vest for Trondheim. Her bor jeg hos familien til ei av de to som også har praksis her sammen med meg. For å være ærlig hadde jeg ikke sett så frem til å måtte flytte ,men plassen er vakker, folka er kjempe trivelige, og veilederen min er flink. Ergo praksisen og oppholdet har hittil gått over all forventning, og jeg trives godt som bare det.

Det er Gud sin feil det:)

4 kommentarer:

Kristian sa...

Oi, har du oppdatert du..så flink:) Ja facebook gjor ende på bloggen altså..triste greier, må vel se å få en oppdatering snart æ også!:) Har dåkker så fint vær, her regne det!

David Sletteland sa...

Det e så digg, Gud kan fikse alt.. :D
Ka e det egentlig du har praksis som? (burde kanskje vite det)...

ragni sa...

Sant Sant David. Gud fiksa alt faktisk. Ganske så digg d ja:) Går på sykepleien her i Trondheim, og har praksis på et sykehjem nu. Jepp.

ragni sa...

Kristian. Ikkje la Facebook driv dæ vækk fra bloggens verden. Stå imot!..;).
Bildet va forresten tatt på en solskinnsdag, så d e ikkje alltid fint vær her heller,.. men slættes ikkje værst uansett:)