søndag, august 03, 2008

Britt Eva + Kjartan = The Gunvordals!

I går var jeg i byllup til mine gode venner Britt Eva, og Kjartan!
Jeg og min roomie Esther tøffet av gårde med toget fredag ettermiddag for å delta på den store festen. Britt Eva, Ester og jeg har bodd sammen det siste året her i Trondheim, et fantastisk kollektiv, og Britt Eva vil bli savnet:/..
Men naturen må gå sin vante gang, folk gifter seg og flytter ut..(dette fenomenet gjentar seg hvert år, og til neste år er det min tur!:)
Bryllupet fant sted i Stavanger. Siden jeg ikke har vært så mye på de trakter var jo dette ekstra spennende! (Jeg blir stadig vekk overasket over hvor mange flotte plasser det finnes i Norge altså!)
Vielsen fant sted i Revheim kirke, litt utenfor Stavanger, og festen i et lokale like ved sjøen og en kritthvit sandstrand! Mange kreative sjeler fra begge familiene bidro til en morsom fest! God mat, og så mye kaker som jeg tror jeg aldri før har sett (mhm), og sist men ikke minst et aldeles nydelig par som så veldig lykkelige ut! Vakkert, vakkert!
Gleder meg til å komme på besøk til dere her i Trondheim Hr og Fru Gunvordal! Tusen takk for at jeg fikk være med å dele denne store dagen sammen med dere! :)

3 kommentarer:

Kristian sa...

Mange fine bilder der ja!:) No blir det bryllup i hytt og gevær!

Britt Eva, Kjartan og Ingvill sa...

Hei hei.

For et fint innlegg til aere for oss:) Veldig gla for at du var med aa feiret oss. Vi befinner oss akkurat naa paa vei til athen med cruisebaaten. Vi storkoser oss. Bryllups og reise anbefales Kristian og Ragni , og det er godt aa vaere gift.

Klem fra oss paa en helt fantastisk bryllupsreise

ragni sa...

ÅÅ!..D hørtes nu bra flott ut altså!:) E så gla på dåkkers vegne:) Dåkker e super. Gleda mæ til å bli gift æ og:)Snakkes når dåkker kommer tilbake da! Nyt reisen videre.